Çift Anadal ve Yandal
BARÜ Logo
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Türk Dili ve Edebiyatı
  • English English
Bartın Üniversitesi
×
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
    • Bölüm Tanıtım
    • Tanıtım Kitapçığı
    • Misyon, Vizyon ve Temel Değerlerimiz
  • Kalite
    • Bölüm Stratejik Hedef ve Göstergeleri 2021 - 2023
    • Bölüm Stratejik Hedef ve Göstergeleri 2024-2028
    • Bölüm Kurulu Kararları
    • Akreditasyon Komisyonu
    • Görev Tanımları
    • İş Akış Süreçleri
    • 2022-2023 FEDEK Çalışma Takvimi
    • Program Öğretim Amaçları
    • Risklerin Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi
  • Yönetim
    • Bölüm Başkanı
    • Bölüm Başkan Yardımcısı
    • Ana Bilim Dalı Başkanlıkları
    • Bölüm Sekreterliği
  • Akademik Kadro
  • Programlar
    • Lisans
    • Lisansüstü
    • Çift Anadal / Yandal
    • Erasmus Değişim Programı
    • Farabi Değişim Programı
    • Mevlana Değişim Programı
    • Uzaktan Eğitim (BUZEM)
  • Öğrenci
    • Akademik Takvim
    • Ders Programları
    • UBYS (Öğrenci Bilgi Sistemi)
    • Ders Planı
    • Ders Bilgi Paketi
  • Formlar ve Belgeler
    • Öğrenci Formları
    • Personel Formları
  • Mezun Bilgi Sistemi
  • Aday Öğrenci
  • Engelsiz Yaşam
    • Engelsiz Fakülte Gönüllü Başvuru Formu
    • Engelsiz Fakülte
    • Mekanda Erişim
    • Sosyal ve Kültürel Faaliyetlerde Erişim
    • Eğitimde Erişim
    • Bölümümüz Engelli Öğrenci Birim Koordinatörü
    • Bartın Üniversitesi Engelli Öğrenci Birimi Koordinatörlüğü
    • Formlar
    • YÖK Engelli Öğrenci Komisyonu
    • Milli Kütüphane Konuşan Kitaplık
  • İletişim (Adres, Telefon Bilgileri)
    • Açık Adres
    • Telefon Rehberi
    • RİMER (Rektörlük İletişim Merkezi)
    • EFİMER (Edebiyat Faküktesi İletişim Merkezi)
  • Edebiyat Kulübü
  • Bize Ulaşın

Etkinlik Arşiv

2025/5 1
2025/2 1
2024/12 1
2024/11 1
2024/5 4
2024/4 2
2023/12 3
2023/10 1
2023/5 2
2022/5 2
2022/3 2
2021/10 1
2021/7 1
2021/6 2
2021/5 6
2021/4 1
2021/3 3
2020/9 1
2020/3 1
2019/12 1
2019/3 1
2017/5 1
2018/3 2
2018/4 1
  • 26/05/2025
    Söyleşi: Dil Devrimi ve 1933 Yılı Dil Anketi
  • 24/02/2025
    Şiir Üzerine Düşünceler
  • 04/12/2024
    Bartın'daki Madenciler Üzerine Bir Araştırma: Madenci Jargonu
  • 22/11/2024
    Dil ve Kültür Odağında Teknolojik İmkânlar: Lehçediz
  • 23/05/2024
    Edebiyat Söyleşisi
  • 22/05/2024
    10. İstihdam ve Kariyer Günleri Etkinliği
  • 09/05/2024
    Şiiri Geliştirmek
  • 06/05/2024
    Çocuk Kitaplarının Ortaya Çıkış Yolculuğu
  • 22/04/2024
    Yaratıcı Yazarlığa Giriş
  • 18/04/2024
    Mezun Buluşması
  • 27/12/2023
    Vefatının Ellinci Yılında Âşık Veysel’e Vefa
  • 20/12/2023
    100. Yılında Cumhuriyet'e Genç Bakış
  • 08/12/2023
    Edebiyat ve Teknoloji
  • 04/10/2023
    Oryantasyon Etkinliği
  • 25/05/2023
    9.İstihdam ve Kariyer Günleri Etkinliği
  • 17/05/2023
    Polonya'da Kıbrıs Türk Edebiyatı Çalışmaları
  • 23/05/2022
    Kültürlerarası Etkileşimde Şiir ve Şiir Çevirisi
  • 13/05/2022
    Balkanlarda Türk Kültürü ve Edebiyatı
  • 14/03/2022
    İstiklâl Marşı'nın Kabulü (Şiir Dinletisi)
  • 10/03/2022
    Şuur'dan Şiire Mehmet Âkif Ersoy
  • 19/10/2021
    Türkçemiz ve Yunus Emre
  • 03/07/2021
    Âşık Rivayetleri
  • 11/06/2021
    Bir Halk Bilimcinin Yolculuğu
  • 03/06/2021
    Türk İşaret Dili Paneli
  • 27/05/2021
    Romanda Anlatıcı ve Anlatım Sorunu
  • 22/05/2021
    Yeni Türk Edebiyatında Halk Edebiyatının İzleri
  • 14/05/2021
    Sürdürülebilir Kalkınmada İnsan İzi: Somut Olmayan Kültürel Miras
  • 11/05/2021
    Gelenek ve Moda
  • 10/05/2021
    Edebiyat Tarihimizin İnşası Üzerine Hasbihal
  • 06/05/2021
    Genç Araştırmacının Bilim Yolculuğunda Tılsımlı Formüller
  • 23/04/2021
    Türk Dünyasında Köroğlu
  • 23/03/2021
    2021 Yunus Emre Yılı
  • 12/03/2021
    İstiklal ve İstikbalin Şairi: Mehmet Akif